READ ME FIRST

The content you are about to view might offend you. Therefore, proceed at your own 'risk.'

Tuesday, February 14, 2012

Contoh Faedah Yang Diperoleh Dalam Tugasan Harian Pendidikan Moral

This is supposed to be a parody of the stupid, fucking pointless folios we have to do for Moral Studies during our high school years. It is in no way, supposed to be taken seriously. Please do not use this in your P. Moral folio UNLESS you plan to fail your P. Moral in SPM. I will not be responsible if you seriously get your ass owned by the KPM for writing this shit in your folio.


Selepas saya membuat tugasan harian ini, saya mahu muntah kerena Kementerian Pelajaran Malaysia memaksa semua pelajar di sekolah menengah yang ditanggungjawab kepada mereka untuk membuat banyak folio yang tiada matlamat seperti folio Pendidikan Moral ini.

Saya juga berasa lebih insaf terhadap propaganda yang disebarkan oleh Barisan Nasional yang suka menipu rakyat dan generasi muda dengan menggunakan matapelajaran Pendidikan Moral di sekolah.

Selain itu, saya juga mendapat kesedaran tentang amalan haram yang telah diamalkan oleh para imperialis dari parti politik Barisan Nasional yang suka main duit haram, mengambil rasuah, menipu rakyat dan mengorek duit rakyat untuk diri sendiri.

Jadi, saya akan mengambil iktibar ini supaya saya tidak akan ditipu oleh para imperialis dari Barisan Nasional.

Saya juga akan membuat perubahan sikap supaya saya tidak akan mengundi mereka selepas saya berumur 21 tahun.

No comments:

Post a Comment